21 lip 2010

DJ SHADOW W GDAŃSKU + AFTERPARTY


Doczekałem się w końcu w naszym kochanym Kraju nad Wisłą wizyty mojego bohatera z wczesnej młodości, którego dwie pierwsze płyty gościły w moim odtwarzaczu kasetowym /cd non stop a utwory znałem na pamięć. Jestem bowiem z pokolenia, dla którego płyta "Endtroducing" jest nienaruszalnym kanonem i basta. Do tego co obecnie porabia DJ Shadow nie mam entuzjastycznego stosunku no ale przecież to występ na żywo, do tego z rewelacyjną oprawą (kto oglądał "In tune & on time" ten wie o czym mówię), poza tym wystarczy mi usłyszeć na żywo "Organ donor" i będę w pełni usatysfakcjonowany. Poniżej kilka sztosów from back in a days, tak gwoli przypomnienia:







Na dodatek po samym koncercie, nieopodal, szykuje się after party, za które odpowiedzialni są znajome chłopaki z Na Stare Milion (szczegóły na plakacie). Impreza roku ? Wszystko na to wskazuje.
Na wydarzenie możecie się zapisywać na fejsie . Na pewno będzie się miło spotkać w gronie osób z całej Polski, bo okazja ku temu jest idealna.

Przygotowaliśmy niespodziankę dla wszystkich którzy w sobotę zapragną przedłużyć swój pobyt w idealnym świecie na nieco dłuższą chwilę niż moment wybicia północy. Komu mało będzie wrażeń po daniu głównym podawanym wieczorem w Centrum Stoczni Gdańskiej, niech pędzi z całych sił do Buffetu. W cieniu dźwigów i występu utytułowanego gościa z Kal...ifornii odbędzie się tam afterowy poczęstunek. O odpowiedni groove zadbają fanatycy życia nocnego zrzeszeni w stołeczno-trójmiejskiej Grupie Biznes oraz młody-zdolny-rokujący DJ Weekid z Łodzi. Wpadnij, jeśli masz ochotę sporo potańczyć. I zabierz koleżanki.


Brak komentarzy: