4 sie 2010

J-SON - DRUGS TALKS (NOTATKI NA MANKIETACH DUMNIE PREZENTUJO #1)

Każdy szanowany blog musi mieć swoją serię mixów/podcastów, jak zwał tak zwał. W końcu zakasałem rękawy a raczej mankiety i oto są efekty w postaci pierwszego dzieła z całej nadchodzącej wielkimi krokami, serii. Autorem pierwszego podcastu jest J-son , znany i lubiany dj i promotor ze stołecznego grodu, połowa Grupy Biznes oraz jeden z inicjatorów Na Stare Milion. Panie i Panowie, oto pierwsza odsłona cyklu "Notatki Na Mankietach Dumnie Prezentujo" ! 

Za pyszną okładkę odpowiada nieoceniona Ola Szarzała, przyszłość polskiej grafiki.

Oto kilka słów introdukcji samego autora:

Od dłuższego czasu chodził za mną pomysł nagrania hardkorowego hałsmiksu, skompilowanego z rzeczy, które z mojego kejsa nie wychodzą, a i koledzy chętnie raczą nimi parkietowych zwyroli. Prośba od Macieja okazała się skutecznym kopniakiem w poślad. Mimo ciągłego entuzjazmu wobec produkcji kliki z Glasgow, zdecydowałem się tym razem spenetrować inne ośrodki hałstwórcze. Mamy więc mocnych reprezentantów Kolonii, Berlina, Detroit, Manchesteru i NYC. Jeśli nie pierwsze, to na bank moje drugie skojarzenie z tymi miastami to narkotyki. W związku z tym, nomenklatura i formuła nagrania pełna jest tematycznych nawiązań. Entuzjaści muzyki komputerowej, goszczący regularnie w krajowych dyskotekach, nie powinni mieć jednak problemów z deszyfracją. 72 minuty, krócej się nie dało. 100% winyl. Do dzieła

  J-son - Drugs Talks (Notatki Na Mankietach Dumnie Prezentujo #1) by Bisti


1 komentarz:

Agnieszkowa_szafa pisze...

ja propsuje, mix bardzo sie podoba!