8 cze 2010

ELTRON JOHN - JUNOUCAST # 18

Kolejny podcast dla szanownych kolegów z kolektywu Junoumi przygotował nie kto inny tylko krakowski Eltron John nahgrywający sztosy dla Koh-I-Noor. Nie cała seria przypada mi do gustu ale uczciwie należy przyznać, że większość mixów prezentuje najwyższy poziom i na pewno Junoucasty stanowią najciekawszą tego typu propozycję w naszym kochanym kraju nad (ostatnio szalejącą) Wisłą. Muzycznie tutaj sporo się dzieje - jest raczej głęboko i klimatycznie a na nudę narzekać nie można.

Intro
Mudd & Pollard - Vincent (Mark E remix)
Double - Woman Of The World (Long Instrumental Version)
La Rambla Perversion - Cup Of Wine (Instrumental)
IMPS - Almost Live But Definitely Plugged
DJ Nature - Win Lose And Dance
Juju & Jordash - Untitled
STL - Vintage Hunter
The Mole - Oh My Stomach
Mark Grusane & Mike Cole feat. Deanna - Time & Space
Black Jazz Consortium - Far Away (Atmospheric Pass)
Gino Soccio - Closer


"W kwietniu ubiegłego roku, przy akompaniamencie dźwięków wypuszczanych z maszyny przez niejakiego Karola Craiga, zostałem przez Groha zaproszony do udziału w, jakże chlubnym, przedsięwzięciu pod tytułem Junoucast.
Żaden z nas (a w szczególności Groszek) nie przypuszczał wówczas, że niemało jeszcze wody upłynie w Wiśle, zanim faktycznie wezmę w nim udział. W końcu jednak wziąłem się w garść, zakasałem rękawy, przekopałem się przez wszystkie stosy płyt i wsłuchawszy się w głos serca nagrałem niniejszy miks. Wszystkie utwory wchodzące w jego skład są mi bardzo bliskie, i mogą służyć jako swego rodzaju drogowskazy kierujące ku muzycznym krainom, których bez ustanku poszukuję. Być może pewnego dnia tam dotrę; być może się tam spotkamy. Tymczasem zapraszam do wysłuchania miksu. Dodam jeszcze, że grafika na okładce jest dziełem Mikołaja Moskala, a liternictwo - Kai Gliwy, którym serdecznie dziękuję za dodanie tak pięknego wymiaru wizualnego do moich poczynań."


DO POBRANIA STĄD

Brak komentarzy: