9 maj 2009

INVENT VS TESKKO W PLASTELINIE




Wczoraj w koszalińskiej Plastelinie odbyła się promoimpreza z okazji wydania na nośniku CD wspólnego mixu Inventa i Teskko , które to CD panowie gratisowo rozprowadzali podczas party (rozdawali tez fajowskie naklejki!).

Frekwencja była na pewno o niebo lepsza niz podczas ostatniego wspolnego występu wyzej wymienionych. Nie wiem co miało na to wpływ - matury? juwenalia? Choć i tak z występem gwiazdy koszalińskich juwenaliów - zespołu Toples taka skromna impreza nie mogła się równać. Swoją drogą fascynacja studentów muzyką disco polo i ustawiczne robienie Shazzy, Boysów, Akcentu i innych koszmarków gwiazdami akademickiego święta zasługuje na jakieś fachowe naukowe opracowanie.

Publika jak to w Koszalinie - randomowa (słowo klucz !) a więc obok nielatek baunsujący całym ciałem dresiarze i najebani czterdziestoletni (na oko) faceci. Grunt, ze zabawa była przednia a zaczęła się rozkręcać zgodnie z przewidywaniami Inventa około północy.

Chłopaki zagrali naprawdę kapitalnie i roznorodnie. Było praktycznie wszystko, czego mozna się było spodziewać a więc w kolejności - mash upy, electro, 90's, 80's, odrobina baltimore, brejki, sporo disco, drum'n'bass a na koniec dubstepy, do których coraz mocniej się przekonuję (optuję jednak za wobblującym odgałęzieniem poniewaz reszta brzmi jak na moje ucho baaaaardzo nudno) - a szczególnie do szlagierów (hehe) Caspy, Rusko czy Skreama.

Hity wieczoru: na pewno
Meco i disco cheese przeróbka motywu Star Wars , Potato Headz (nie mogę znaleźć numeru, jak znajdę to wkleję na bank), jak zawsze Big Money Comin moich ukochanych Crookers, Step By Step NKOTB aka "niezapomniane dźwięki z dzieciństwa" oraz Technotronic . Nie mogło się obejśc oczywiście bez In For The Kill w remiksie Skreama, który to numer Invent bezlitośnie hejtuje (why?). Niezłą bombą była tez milionowa przeróbka Day N Nite tym razem w interpretacji Rusko (massive shit).

Około 5 poszedłem szczęśliwy do domu a o 7 wstałem, bo miałem na 9 do pracy.

Cytat wieczoru: laseczka w mini i kozaczkach i jej rikłest "Macie moze twista?"

Ja mam Twista ale nie wiem czy o to akurat chodziło ;-D ;-D ;-D



Watch more Kamikaze videos on AOL Video

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

co Ty za klip wrzuciles? co to za kawalek zamiast Twisty? :P

Bisti pisze...

FAIL. nastepnym razem zrobie preview klipa z jutjuba. teraz winno byc ok.

piękny dwudziestoletni pisze...

zaloze sie, ze chodzilo jej o twist and shout w bmorowym remiksie Diplo. for sure.

INVENT pisze...

tak.na bank diplo:) sety mega randomowe.az za bardzo,ale mi sie podobalo:D bez spiny, ale za to sporo alko:) i na luzie.

Anonimowy pisze...

promocja funkowo rapowego mixu z dubstepami???