16 cze 2009

FESTIWAL MŁODZI I FILM W KOSZALINIE




Jedna z fajniejszych imprez odbywających się w moim ukochanym mieście. Święto młodego polskiego kina i przy okazji dobrej muzyki (w tamtym roku gwiazdami sceny festiwalowej byli m.in. Stereototal, Jimi Tenor, Pink Freud, Donna Regina, Łona). Z tej imprezy wspomnienia mam bardzo miłe, poniewaz dane mi było być tłumaczem podczas konferencji prasowej Jimi Tenora, co pewnie będę długo wspominał. Miałem takze za zadanie opiekowanie się goścmi z zagranicy. Z obu tych zadan wywiązałem się co najmniej bardzo dobrze.

Festiwal przygotował mój były pracodawca ale nie mam z tym szczególnego problemu - w tym roku będę mógł spokojnie uczestniczyć w festiwalowych wydarzeniach w charakterze spokojnego widza a nie zalatanego organizatora. U góry oficjalny plakat festiwalu a ponizej nostalgiczne fotki z konferencji prasowej Jimiego Tenora.






Brak komentarzy: