5 cze 2009

Z WIZYTĄ U INVENTA / LEKCJA 1

Wczoraj odwiedziłem Inventa. Związane było to bezpośrednio z moim długofalowym zamierzeniem grania imprez etc. A więc poprosiłem Michała o kilka lekcji, z czego pierwsza odbyła się właśnie wczoraj.
Przy okazji udało mi się odkupić od niego Air Maxy (mam juz 3 pary !!!). To
ten model . Oczywiście muszę mój nowy nabytek odrestaurować ale jak tylko doprowadzę do jako takiego porządku to musowo wkleję zdjęcia.
Rozmawialiśmy jak zwykle sporo o muzyce, (...)
Invent zaprezentował kilka swoich gorących bangerów, które , jak sądzę, po lekkim retuszu i dopracowaniu wkrótce ujrzą światło dzienne.
Lekcja numer 1 poświęcona była technikom miksowania, tj. poznawałem podstawy głównie ale tez probowalem swoich sił w miksowaniu róznych gatunków. Serato rządzi ! Szło mi w ogóle chyba nie najgorzej (hehehehe) i z niecierpliwością czekam na kolejną lekcję!
Ponizej dokumentacja wczorajszych wydarzeń. Zainspirowała mnie do stworzenia cyklu o tym jak wyglądają ogólnie mieszkania znajomych (MTV Cribs itp.) Zobaczymy jak mi się to uda ogarnąć. Wklejam tez zdjęcia co lepszcyh winyli, które udało mi się wygrzebać w skrzynkach Inventa.Oczywiście z odpowiednim komentarzem.
Nie zapomnijcie, ze jutro Invent i Eh!Marine grają w Plastelinie!!!





gettin busy on the 1's and 2's


serato rządzi




DJ tools




Fajna zabawka

Zaspany nauczyciel

mini studio

Kolekcja butów


Big L rest in peace !!!!



"Jellybean with Madonna on some tracks but don't let that put you off" HAHAHA



klasyczny Jellybean Benitez





Daft Punk is playin' in my house !!!!





fajny numer ze złego filmu ;-/




First press klasyka. Oczywiście siódemka.



utwór, który leci u mnie non stop w pracy i prawie go przestałem lubić



trochę z innej bajki - limited edition singla Limp Bizkit


Niech cała Polska usłyszy plytę Junoumi !



Trochę 80's





UD zawsze spoko



singiel Nasa stylizowany na Blue Note



Hit !



Kto tego nie zna????



Eric & Parrish Making Dollars. Plyta o tyle cenna, ze z literówką.



Jedna z moich ulubionych płyt.


....i moja ulubiona raperka (przynajmniej ostatnio)


WHAT YOU KNOW ABOUT THIS??????????



Parkietowy killa.



Miami Bass revival. Must have.



Kolejny densflorowy wymiatacz.

1 komentarz:

Zambon pisze...

no proszę:) jakie ładne fotostory