16 wrz 2009

TRANSPORT BAND - OBŁĘD (FUNKOFF DUB)














Nie ma co ukrywać - blogi służą do promocji znajomych. Ja przeważnie staram się jednak, żeby publikowane przeze mnie rzeczy miały realną wartość. Tak jest w tym przypadku. Jeden z najlepszych polskich editów, które przyszło mi wklejać, z czego jestem bardzo ale to bardzo zadowolony. Przeróbkę ową słyszałem jakiś czas temu ale że miała się ona ukazać na wosku to wstrzymywałem się z wrzucaniem na blog. W końcu jednak praca Funkoffa ( na zdjęciu po lewej) ujrzała światło dzienne i z radością ją prezentuję.

Transport Band - Obłęd (Funkoff Dub) by StrictlyBusine55

A oto odautorski komentarz:
obłęd zatacza koła

TRANSPORT BAND - OBŁĘD (FUNKOFF DUB)
 
edit miał trafić na 12" z editami starych polskich numerów która mieliśmy przygotować z Eltronem, trzy surowe discofankdzezrockowe petardy pociete w stylu Rona Hardyego ale wiadomo ze chuja z tego wyjdzie wiec postuje tu za friko efekt nieprzespanych nocy ze sluchawkami na uszach.

mocno identyfikuje sie z warstwa liryczna. numer z 1980, tekst brzmi bardzo aktualnie. sprawdzcie sami.

oryginal trwal ledwie 3 minuty. ja wydluzylem go do 7 minut, przeranzowalem, dodalem breakdown, wyjebalem wokal zaspiewany w manierze "upitego wuja z Bialej Podlaskiej", miejscami ulozylem nowy groove, dodalem efekt dziada etc.

numer w oryginale mozna sprawdzic tu:
TRANSPORT BAND - OBŁĘD (WERSJA ORYGINALNA)
 
kto chce niech słucha/gra cokolwiek

Brak komentarzy: