17 lis 2009

WTF MIESIĄCA

Tym razem 3 numery, w tym jeden chyba z ubiegłego miesiąca (Mezo).

Monopol ( "Zodiak na melanżu" ) to projekt Jędkera i dance'owego producenta Roberta M. (on stał za hitem "W aucie") - z założenia prześmiewczy a w rzeczywistości żenujący przykład podczepienia się pod pewną koniunkturę, czytając zresztą opis z yt już wiadomo z czym ma się do czynienia: Monopol to taneczny, melanżowo-balangowy projekt ikony polskiego hip hopu Jędkera Realisty oraz coraz mocniej świecącej gwiazdy muzyki klubowej Roberta M. wspartych przez rewelacyjny głos Kasiarzyny oraz niesamowite produkcje Olka HiF
Miała być kontynuacja tropu, jakim poszło "W aucie" a wyszła niestrawna kiła (ale refren mi wszedł niestety w banię). W każdym razie moi znajomi z hiphopowych kręgów zareagowali bardzo alergicznie na ten numer i klip.


 


Mezo "Po robocie" - brak mi słów, "po robocie nie gadamy o robocie" , tancerz z ycd, fruzie, kajdan z lajnerem, piersióweczka z logo i oklepany disco sampel, koszulka na ramiączkach by pokazać, że siłowni się nie omija. Zastanawia mnie fakt taki, że Mezo potrafi być panczlajnerem, co udowodnił choćby w beefie z Mesem i także przy okazji zdeklasowania Numera. Niestety chłopak idzie na łatwiznę, co mu na dobre nie wychodzi.
"przy wodce mam zdolnosci przywodcze/przy łyżce blyszcze w towarzystwie
ona mówi:zagrajmy w singla/choc wie ze nie ma przed soba singla"



O kawałku Tiesto + Flo-rida + Sean Kingston + Three 6 Mafia nie ma co się rozpisywać bo to brzmi na papierze jak kiła a oglądając to nie mogę uwierzyć, że coś takiego powstało. Szok. Choć muszę też uczciwie przyznać, że Tiesto na nowym Dizzeem dal radę.

5 komentarzy:

Mikołaj pisze...

szczerze mowiac to jestem zaskoczony ze ci sie nie podoba 666Mafia z tiesto.. po Pitbullu itp 'hitach' powinna ci teoretycznie wejsc na miekko ;)

ja sie oczywiscie nie jaram, ale i tak latwiej mi przelknac ten numer niz te wyzej wymienione..wiec generalnie nie jest zle ;)

a na dizzym bit T. wysmazyl tłusty co racja to racja.

groh pisze...

a widzieliscie nowy hit Stachurskiego? wczoraj na melanżu pokazano mi to arcydzieło. tekst miażdży! http://muzyka.dlastudenta.pl/artykul/Nowy_singiel_Stachurskyego,44363.html

Anonimowy pisze...

Stachursky - Dosko

Mikołaj pisze...

@groh
prosta sprawa! (choc jak na standardy internetu juz dosc stara ;)

Bisti pisze...

O STACHURSKIM nie warto w ogole sie wypowiadac, choc "dosko" ma wstrzasajaca liryke!