9 lut 2009

MGMT W REMIXACH





W ostatnim numerze Machiny została przybliżona sylwetka Diplo przy okazji wydania płyty Decent Work For Decent Pay, o której już pisałem . Diplo wspomina między innymi pracę nad remixami Lennego Kravitza (nigdzie go nie mogłem znaleźć) oraz nad numerem Time To Pretend duetu MGMT. Nowojorczykom remix się strasznie nie spodobał (moim zdaniem jest fatalny) ale ponoć do dziś Diplo gra go na swoich imprezach. Znalazłem kilka fajnych remixów MGMT, który to jest dla mnie objawieniem 2008, krążących po sieci (Soulwax, Pet Shop Boys) i postanowiłem się nimi z Wami podzielić. Wg mnie remixy Soulwax oraz Holy Ghost! najlepsze.

Time To Pretend (Diplo remix)

Of Moons Birds And Monsters (Holy Ghost! remix)

Kids (Soulwax remix)

Electric Feel (Justice remix)

Kids (Pet Shop Boys Synthpop Remix)

Electric Feel (Aeroplane remix)

Electric Feel (remix feat. Jim Jones)

Brak komentarzy: