5 paź 2009

MARK E - WARM MIX 2009




















Mam dziś off więc miałem zamiar posiedzieć więcej przy blogu i powrzucać zaległe posty o książkach i filmach ale los zadecydował inaczej pozwalając mi na ledwo jeden post dotyczący fenomenalnego mixu Marka E, o którym Fact Magazine pisze nie bez kozery "slo mo house don". Traklisty brak, część próbowali rozszyfrować użytkownicy forum DJhistory. Najbardziej podobał mi się edit tego hitu:





Kto czai bazę i jest w temacie ten wie ocb, a ten kto nie kmini a chciałby i jest z Warszawy to może pójść na set Marka już 9.10 w klubie Mono. Zagrają też moi koledzy z kolektywu Strictly Business a więc Funkoff i Json.

PS. Jeśli ktoś jest zainteresowany pogłębieniem twórczości bohatera niniejszego wpisu - niech pisze na mejla. Z chęcią podzielę się tym co mam.

Brak komentarzy: