21 gru 2009

BEST OF 2009: DIZZY TROUBLE



Następnym w kolejności osobnikiem kontynuującym wątek podsumowań 2009 roku jest "chudy jak kolesie z Beastie Boys"  Dizzy Trouble, mieszkaniec Breslau, fan chuligańskiego techno a poza tym utalentowany (jak ćwierkają wróbelki) dj i producent. W tym roku na swoim blogu wrzucałem jego kilka rzeczy więc wystarczy poszperać i gotowe. W międzyczasie sprawdźcie też jego zabawnego (momentami) bloga oraz profil na chmurce.


1. Najlepsze utwory:

Najlepsze to może źle powiedziane, ale są to utwory które utkwiły mi w
pamięci i na playliscie:

*Kid606 - "Mr. Wobble's Nightmare"
*Hot City - "No more"
*Les Gillettes - "Pompeii"
*Si Begg - "Free"
*Television Tom - "Toe Touch Drill"

2. Najlepsze albumy:

*Anti Pop Consortium - "Fluorescent Black"
*Kid606 - "Shout At The Döner"
*DonGuralesko, Matheo - "Inwazja Porywaczy Ciał"
*Two Fresh - "Bakers Dozen"
*Major Lazer - "Guns Don't Kill People, Lazers Do" (w sumie to ulubiona
płyta mojej Mamy, Dziewczyny i Pieska)

3. Najlepsze mixy

TYLKO JEDEN!:
Lazer Sword - "Sweatpants Money" dla nalden.net


4. Nowe gorące trendy

Sweter do dresu.

5. Inne znaczące wydarzenia (najlepsza impreza, w której uczestniczyłeśitp.)


Tych wydarzeń było w chuj. Na większości z nich nie byłem. Ale inni
byli i mówili że super. Ja nie zapomne lave act'ów Kid606 i Lazer Sword. Bo
po uno jestem ogromnym entuzjastą tych twórców, i po duo na żywo jestem
jeszcze większym entuzjastą. Haha

6. Filmy 

Dystrykt 9
Transformers2
Dont mess with the Zohan 
Rec. 2
Waltz with Bashir
i "ostatni tarantino"

/ książka

Chuck Palahniuk - "Opętani" (!!!)
 
/ serial

The Simpsons

7. Zaskoczenie/rozczarowanie roku muzyczne/pozamuzyczne (objawienia,nowe twarze itp)


Po tym roku nic już mnie nie zaskoczy/rozczaruje. A to dzięki niektórym
ludziom związanym z "polską sceną", tragicznemu występowi Aphex Twina,
poziomem polskich komedii romantycznych, dramatów, horrorów, sensacji etc....
Ale pojawiło się też wiele miłych akcentów, wysyp "gwiazd" z lepszego
świata do nas, "wysyp" naszych gwiazd do lepszego świata. Z taka tendencją
wzrosową w przyszłym roku wszyskim sie w takim razie powiedzie i tego
właśnie życze wszystkim lubianym i nielubianym kolegom internautom. Aha no i
formuje się polskie wydanie VICE (yay!). Podsumowując: wielki świat w Polsce,
Polska w wielkim świecie. Haha. 

Brak komentarzy: