23 gru 2009

BEST OF 2009: TESKKO



Kolejne podsumowanie, kolejne świeże spojrzenie na mijający rok - tym razem słowami Teskko z Wrocławia, którego produkcje i mixy wielokrotnie pojawiały się już na moim blogu. Polecam standardowo chmurkę bohatera posta, na której to do odsłuchania mixy/mashupy. PS. Wojtek - reaktywuj blog!

1. Najlepsze utwory

Dwie ostatnie najczęściej słuchane wiksy:

Blockhead - Music Scene
Jack Beats - Labirynth

Kolejne osiem 'niezwykle tanecznych bomb' - coby dobić do dychy:

Arcadion - Fly Vision
Atemi and Pat Patent - Quincy Ty
Def Cut - Fear
Dolly Parton - Jolene (Peter Visti Slow Edit)
Hayz - Ghetto Base (Ursula1000 remix)
Health - Before Tigers (CFCF Remix)
Kolombo - Lol (Kolombo remix)
Soul Vigilantes feat Xan Blacq - Background Noise (Pilooski remix)

2. Najlepsze albumy


Blockhead - Music Scene

3. Najlepsze miksy

Nie słucham. Bo niby po co (oprócz kradziejstwa tracków)?
Nie chce mi się ich już nagrywać, bo nie produkuję nic ciekawego, a bez tego to i tak nic to nie da. Więc po co?
Przecie zagramanicę przez to nie wyjadę, a w Polsce nie mają większego znaczenia.

4. Nowe gorące trendy

Slo-Mo i nu-disco. Ale w sumie trudno uznać zamulanie za gorący trend.

5. Inne znaczące wydarzenia:

13 lat za późno - Faith No More na Open'erze. Ale i tak pełne szczęście.
Mam jeszcze na stanie nieużywany bilet na koncert w 1997 roku. Powódź była i dramat - nie dojechałem do Katowic.

6. Filmy roku / serial roku

Z filmów - Głód oraz Dom Zły.
Serial jak co roku niezmiennie Miami Vice.

7. Rozczarowanie roku - marnowanie czasu w sieci na 'portale społecznościowe' + ...
Twitter. 'Cała Polska' wie, kto namówił mnie na Twittera. Używałem go dwa dni a teraz leży odłogiem - strasznie gówniane narzędzie marnowania czasu internetoholikuf.
Facebook. Staram się nie spamować wydarzeniami, zaproszeniami do grup itp. ale nie można powiedzieć tego o wielu innych osobach. Przez co dostałem 129 zaproszeń na imprezy do Warszawy - byłem na czterech, bo sam na nich grałem.
Myspace. Nikt już nie używa. Zdecydowanie najlepsze narzędzie, bo bardziej oficjalne.

...Niceguy chamie wracaj do grania, dla mnie jesteś najlepszy...

5 komentarzy:

TOMMYBOY pisze...

BRAVO!

niko pisze...

"Slo-Mo i nu-disco. Ale w sumie trudno uznać zamulanie za gorący trend."

hahahaha, ladnie powiedziane ;)

Bisti pisze...

duzo ironii ;)

Invent pisze...

dobre!!!!!:D
beka+propsy!
tylko a propos mixow sie nie zgadzam:D

Bisti pisze...

rozczarowanie roku - najlepsze. hahahaha.