15 wrz 2008

Weekendowa minisesja i inne







Weekend był fajny. Już za nim tęsknię. W sobotę rano wpadła ekipa remontowa, żeby podwiesić nam płyty gipsowo-kartonowe w przedpokoju na suficie. Remont potrwa pewnie jeszcze do końca tego tygodnia (nie mogę się doczekać - for real).
Z robotnikami to są w ogóle jaja, bo poprzednia ekipa nie odzywała się do nas kilka dni po zdarciu boazerii (pewnie przez inne fuchy lepiej płatne + zawodną pamięć jak się okazało), po czym zmuszeni byliśmy wziąć nowych speców. Starzy fachowcy odezwali się po jakimś czasie chcąc kontynuować robotę jak gdyby nic się nie stało. Jak widać - z nimi trzeba twardo. Nie dość, że zawsze biorą w chuj kasy to zawsze chcą przyciąć i za każdą w ich mniemaniu rzecz ponad umowę kasują dodatkowo ("Położenie paneli było w umowie no ale za listwy biorę po 6 zł/metr a za przycięcie drzwi 40 zł"). Co zrobić, czasem trzeba ostro - niestety można czasem się przeliczyć i wtedy robotnicy jeszcze gotowi są zrobić jakieś świństwo a o dobrych i uczciwych fachowców (tzn. takich co nie naciągają za mocno) jest cieżko na rynku.

Skończyłem niemal drugi sezon DEXTERA. Serial mistrzowski, bez dwóch zdań. Próbuję też skończyć "Dzień oprycznika" Sorokina ale niestety ciągle coś staje mi na przeszkodzie. Damn it.

Moja A. kupiła wczoraj przefajnego holendra na Allegro, mam nadzieję, że czasem będzie mi go pożyczać.

Na zdjęciach powyżej minisesja, którą zrobiliśmy sobie z moją A. przed naszym wspaniałym blokiem w niedzielę. Chyba fajnie wyszliśmy (heh).

Co poza tym - wziąłem udział w konkursie DZIENNIKA, w którym mogę wygrać książkę Strugackich oraz nową książkę Pamuka "Stambuł" . Może się poszczęści.

Porządkowaliśmy też mieszkanie rodziców mojego ojczyma - udało mi się znaleźć kilka interesujących autorów - Clavell, Dostojewski, Remarque, Kesey, Puszkin, Marquez, Sołżenicyn oraz Grzesiuk "Na marginesie życia" . W zbiorach znalazłem też Krótki Kurs WKP(b). Rare.

Wyrobiłem też w końcu eKartę w mBanku do płatności internetowych w $ (w końcu nie będę innych męczył o pomoc w kupnie na eBayu) i powystawiać kilkadziesiąt aukcji na Allegro. I need that ca$h.

Brak komentarzy: