11 sty 2009

PODSUMOWANIE 2008: DJ SAJAM


Sajama poznałem podczas Sunglasses At Night - imprezy cyklicznej organizowanej przez DJ'a Inventa. Sajam jest z Poznania i na swoich imprezach gra dużo Bmore'owego soundu, za co duży szacunek. Prezentuje takie brzmienia choćby na imprezach z cyklu EDU! W 2008 opublikował takie mixy jak Try Me czy też Meatshake. Oba wielce różnorodne i godne polecenia. Oto, jak w jego oczach wyglądał 2008 rok:

Ogólnie był to dobry rok dla mnie i dla muzyki, którą gram w klubach. Dużo udanych imprez, kilka mniej, ale co najważniejsze masa miłych i pozytywnie nastawionych ludzi. To jest dobry moment, żeby wszystkim, kórzy mnie wspierali podziękować. Mega dzięki !!! 5!

W tym roku cyklicznie można mnie usłyszeć w:


- Co drugi czwartek w Eskulapie na !Edu Dance Music.

- W każdą środę w Tokyo Underground na Underground Night (ul. Wrocławska 23).

Zapraszam !!!



Muzyka/Osoby/Remixy

(kolejność przypadkowa)


- Dj Rob 3 aka Threezy - bardzo przyjemne produkcje.

- Dj Tricky T - ciekawe mashupy

- El Barto i Liam B - jeszcze ciekawsze mashupy i dobre mixtapey

- Harrison Schaaf - ostro, ale ze smakiem

- Kissy Sell Out - za remixy: "Get Busy Tropicana" i "Stop me"

(video do tropicany :) tutaj )

- Jackinori - dobry remixy Fatboy Slim "Star 69"

- Lymbyc Systym - Astrology Days (The One AM Radio Remix) - zajebista trąbka, relax i nostalgia.

- Nic Sarno - Watch this i HiJack remix - "wchodzi" w ucho i nie jest woskiem



Jeść/Pisać/Czytać


Mam jeszcze 3 z 4 rozdziałów pracy magisterskiej do napisania do kwietnia. Damy radę !


Pozdrawiam

Adam/djSajam


Brak komentarzy: